A kettlebellről

Erő, állóképesség, mozgékonyság egészségesen!

 

025A kettlebellel való edzés ezt mind egyszerre biztosítja neked!

Jó lenne levegő után kapkodás nélkül lépcsőzni az első emeltre? Esetleg sűrűn idézed fel azokat az időket, amikor még öröm volt a mozgás? Szeretnéd megalapozni az egészségedet egy életre vagy megszabadulni a fölös kilóktól?

Ezzel az egyszerű eszközzel és a köré felépített rendszerrel – amely alapján tanítom a kettlebellezést - gyorsan eléred a céljaidat.

A kettlebell ki állta az idő próbáját, bizonyított régen is és bizonyít most is. A kettlebell edzés nem egy divat sport, ami az idő múlásával a feledésbe merül, hanem teljes testet megdolgoztató gyakorlatok sorozata, intenzív, változatos edzések, melyek nagy koncentrációt igényelnek.

Most jogosan kérdezheted, ha ez ennyire hatásos és bizonyított, miért nem edz mindenki kettlebellel?

A válasz nagyon egyszerű:

Azért, mert kettlebellel edzeni bizony nem is olyan egyszerű dolog.

A gyakorlatok helyes megtanulása, begyakorlása időt és szakképzett oktatót vesz igénybe. A gyakorlatok bár egyszerűnek tűnhetnek, de rengeteg apró részletre kell odafigyelned. A siker a részletekben, az odafigyelésben és az alaposságban rejlik. Ettől lesz igazán eredményes a kettlebellel való edzés, az eredmények pedig magukért beszélnek. 

024Nem kell megijedned, edzéseimen odafigyelek a tanulóim fizikai képességeire, így mindig az edzettségi szintednek megfelelően edzhetünk. A gyakorlatok, a technikák egymásra épülnek, egyik jön a másik után. Így a technikai tudásoddal együtt leszel te is egyre erősebb, mozgékonyabb és nő az állóképességed.

Kiknek ajánlom?

Hétköznapi embereknek:

Edzettségi szinttől és életkortól függetlenül.

Miért ?

Mert gyermekként egész nap izgünk-mozgunk, emlékezzünk vissza: itt még öröm a mozgás. Később belekényszerülünk az iskolapadba, ahol ülünk, majd legtöbbünk egész nap ül a munkában is,utána a kocsiban vagy a tömegközlekedésen és amint haza érkezünk újra leülünk.

Nem szeretnélek untatni az anatómiával, de annyit tudnod kell, hogy testünk ahhoz a pozícióhoz alkalmazkodik, amiben a legtöbb időnket töltjük, azaz üléshez. A rengeteg ülés szoros összefüggésben van az elhízással, a rossz testtartással és a nehézkes mozgással. Ez csak egy ok az ezer közül, amiért többet kell mozognunk, sportolnunk.

Hölgyek se ijedjenek meg a súllyal való edzéstől! A Kettlebellfitnesz honlap kifejezetten a hölgyek irányából közelíti meg a kettlebelles edzéseket. Rengeteg hasznos információval, érdemes egy pillantást vetni rá.

Sportolóknak, hivatásos szerveknek:

Ha már sportolsz, és jobban szeretnél az adott sportágadban teljesíteni. Ha erősebb, gyorsabb, ügyesebb szeretnél lenni, a kettlebellnél jobb eszközt nehezen találsz.

Miért? – kérdezheted.

Azért, mert BIZTONSÁGOS. A fő sportod melletti erősítő edzéseken nem engedheted meg magadnak, hogy lesérülj, esetleg a technikád rovására menjen a kiegészítő edzés. A kettlebell alapgyakorlatok helyes megtanulása és a részletekre való összpontosítás lehetővé teszi számodra, hogy jobb légy, mint valaha. Mindezt hatékonyan és biztonságosan.

026

Mielőtt belevágnál:

Szív- és érrendszeri megbetegedésben szenvedők, mozgás szervi problémák esetén mindenféleképpen beszélj a szakorvosoddal és kérd ki a véleményét.
Amennyiben nem tilt el a kettlebellezéstől és úgy érzed, hogy bírni fogod, téged is szívesen látlak az óráimon! Előtte azonban mindenképp értesíts róla, hogy kellő figyelmet szentelhessek a problémáid megoldásában.

Miért fogod szeretni a kettlebell edzéseket?

Mert súllyal dolgozunk, megfűszerezve szabadtestsúlyos gyakorlatokkal. A saját szintednek megfelelően választhatsz kettlebellt, így mindig tudsz tovább fejlődni. Kihívásokkal teli sport, amivel nem csak sikerélményed lesz, de az eredmények is garantáltak.

A kettlebellel való edzésben a lassú feszítések (nyomások, guggolások) és a dinamikus, ballasztikus gyakorlatok (swing, snatch) egyaránt helyet kapnak.

Mit is jelent ez?

Egyszerre fogsz izmosodni, és égetni a felesleges zsírt. Egy egészséges, izmos, fitt testet kapsz. Elsődleges cél természetesen az egészségünk javítása, de ez hozza magával azt a fitt megjelenést is, amit régóta szeretnél.

A Strong First az erő iskolája. A Strong First Girya (SFG) divízió pedig a kettlebelről szól. A rendszer, ami alapján tanítok, mindenki számára biztonságos és hatásos edzéseket tesz lehetővé. A kettlebelles gyakorlatoknál a tudásomat úgy adom át neked, hogyha bárhol is edzel ezzel a módszerrel, tudom, hogy nem fogsz megsérülni és eredményes leszel, legyen bármi is a célod.

Zárásként:

A kettlebelles edzés kemény és hatékony. Maga a rendszer egyszerű, elsajátítható mindenki által, ám nem könnyű. A kettlebellezés nem varázs elixír, dolgozni kell, hogy elérjük a kívánt eredményt.

Én segítek, hogy kihozd magadból a legtöbbet, és az edzésektől se kapj vissza kevesebbet!